Sandėlių strategijos projektavimas
Didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė kreipėsi su poreikiu praplėsti sandėliavimo pajėgumus.
Dėl ženkliai padidėjusio operacijų kiekio įmonė stokojo vietos sandėlyje prekių sandėliavimui bei užsakymų vykdymo operacijoms atlikti ir tai pradėjo riboti įmonės verslo augimo galimybes. Klausimo sudėtingumą nulėmė tai, kad sandėlis buvo įkurtas šalia fizinės parduotuvės, kurios perkėlimas buvo sudėtingas ir neabejotinai atsilieptų klientų aptarnavimo kokybei. Įmonės situaciją sunkino ir tai, kad sandėlio operacijos buvo aukšto intensyvumo, įtakojamos didelio sezoninio svyravimo, bei valdomos su nepakankamais įrankiais.
Kliento poreikis buvo padidinti sandėlio pralaidumą kad būtų užtikrintas kokybiškas ir efektyvus esamo srauto aptarnavimas, bei užtikrinti pakankamą resursų kiekį tolesniam įmonės verslo augimui.
Atliekant užduotį pirmiausiai buvo išanalizuota įmonės esama situacija, artimiausių 5 metų planai, dabartinis verslo modelis bei reikalavimai tiekimo grandinei.
Kadangi įmonė jau turėjo dalį reikalingo sandėliavimo ploto prie mažmeninės prekybos taško, kurio negalėjo atsisakyti, buvo projektuojami įvairūs scenarijai siekiant nustatyti optimalią sandėlių strategiją maksimaliai išnaudojant esamą sandėlio plotą bei pralaidumą.
Rezultate buvo įvertintas papildomo sandėlio ploto poreikis, jo techniniai parametrai (plotas, aukštingumas bei vieta), efektyviausi sandėliavimo, sandėlio operacijų atlikimo metodai, bei paskirtis.
Nustačius reikalingą plotą taip pat buvo įvertinta geriausia tokių sandėlių valdymo forma, lyginant sandėlio nuomos arba sandėliavimo paslaugos pirkimo scenarijus.
Projekto rezultate klientui buvo pateiktos rekomendacijos dėl sandėlių strategijos bei sudarytas pokyčių įgyvendinimo planas.