SĖKMĖS ISTORIJA #7

Sandėliavimo procesų diagnostika

Didmeninės prekybos įmonė užsiimanti ilgo galiojimo ir netemperatūrinio režimo maisto produktų prekyba Baltijos šalyse kreipėsi su poreikiu atlikti esamų sandėliavimo procesų diagnostiką. Įmonė verslui reikalingas sandėlio operacijas organizuoja ir valdo pati nuomojamame sandėlyje. Sandėlio operacijos ir procesai valdomi su specializuota sandėlio valdymo sistema. Per pastaruosius kelis metus Įmonės antrinės logistikos sistemoje buvo atlikti esminiai pakeitimai: uždaryti regioniniai sandėliai ir centralizuotos sandėliavimo operacijos viename sandėlyje, bei keitėsi prekių išdavimo procesas dėl perėjimo nuo savo transporto modelio prie prekių pristatymo paslaugos pirkimo.

Įmonės poreikį atlikti diagnostiką pagrinde lėmė augančios sandėlio proceso sąnaudos, kai tuo tarpu bendras pardavimų srautas mažėjo.

Užduoties tikslas buvo atlikti sandėliavimo procesų diagnostiką, suinventorizuoti sandėlio veiklos problemas, įvertinti galimų sprendimų spektrą ir surasti organizacijos srautui tinkamiausią prekių padėjimo, saugojimo ir atrinkimo strategiją.

Rezultate buvo paruoštas aiškus problemų ir jų sprendimo iniciatyvų planas, įvertinant kiekvieno pokyčio trukmę bei finansinę naudą.

Norėdami sužinoti plačiau apie šį atvejį ir kitus sandėlių strategijos formavimo sprendimus - susisiekite.
Tiekimo grandinės valdymas

Pavel Urbanovič

pavel@scm.lt

>1 mln.

Metinis biudžetas

>15%

Suplanuotų pokyčių efektas

>5000 m2

Sandėlio dydis
Daugiau įgyvendintų projektų
Sandėlių strategijos projektavimas norint praplėsti sandėliavimo pajėgumus
Tiekimo grandinės optimizavimas gamybos įmonėje
Sandėliavimo paslaugų pirkimo organizavimas

Kodėl verta?

Mokate tik už atliktą darbą
Jokių įsipareigojimų dėl darbo santykių
Aukšta kompetencija

Pasidalinkite su mumis savo iššūkiu